Introductie Kotra Transport Services B.V.

We begrijpen dat u in deze moeilijke tijd van coronacrisis diverse zaken aan uw hoofd heeft en wensen u veel sterkte de komende tijd.
Door middel van dit schrijven brengen wij u op de hoogte van een wijziging in ons transportproces.

In de loop van 2019 is een projectteam van Kotra aan de slag gegaan om een nieuw
Transport Management Systeem (TMS Transpas Enterprise) te implementeren.
Op 5 april j.l. was het zover en zijn we live gegaan met dit transport systeem binnen Kotra Logistics.

We zijn blij dat met deze stap onze organisatie kan doorgroeien naar een centrale planning
om daarmee aan de wensen van bestaande en nieuwe klanten te voldoen. 
De bestaande orderopdrachten blijft U plaatsen (ongewijzigd) op de lokale vestigingen van

  • Transport Vooruit B.V.
  • De Koeijer Transport B.V.
  • Van Maanen Koeltransport B.V. en
  • J. Kloos Holland B.V.
    maar de facturatie zal centraal geschieden via:
  • Kotra Transport Services BV met een nieuw bankrekeningnummer
    voor uw crediteurenadministratie: IBAN: NL46 INGB 0009 0914 87 BIC: INGBNL2A.
    Verander dit a.u.b. in uw administratie

U was van ons gewend dat u een factuur kreeg van één van de werkmaatschappijen van Kotra Logistics.
Vanaf 5 april j.l. gaan we dit los laten en krijgt u facturen van Kotra Transport Services B.V.
In het adreshoofd van de factuur kunt u altijd blijven zien welke werkmaatschappij U kunt bellen
of mailen voor vragen over de factuur.

De lay-out van de facturen is veranderd. U krijgt 1 factuur met het totaalbedrag en
daarnaast krijgt u een bijlage waar de specificatie van de orderopdrachten is vermeld.
Op verzoek kunt U (standaard) een Excel bijlage of XML factuur –layout opvragen.

Indien u nog vragen heeft kunt u altijd terecht bij de lokale vestigingen of de afdeling administratie.

Wij zijn er van overtuigd dat we met de introductie van dit nieuwe TMS klaar zijn voor
de toekomst om u nog beter van dienst te kunnen zijn.